| Mapa Google | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj |


baner





Poprzedni temat «» Następny temat
[ E60] 530d -automat szarpie
Autor Wiadomość
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-09, 21:22   [ E60] 530d -automat szarpie

Zauważyłem od jakiegoś czasu coraz bardziej nasilające się szarpnięcie przy schodzeniu z biegu 3 na 2 na automacie lub przejście z 1 na 2.Dziwne tylko na tej dwójce.Może wymienić olej i filtr?Najgorsze jest schodzenie z biegów ,aż czuje się takie walnięcie.Może ktoś z Was miał taki przypadek?????
 
     
Bawolo 
*Początkujący*
bawolo


Moje BMW: E39 1998 528i SE
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 13
Miejscowość: Dublin
Wysłany: 2009-10-09, 23:02   
   Imię: Marcin


moze to nie jest zbyt elokwentna odpowiedz ale jak mialem peugeota 607 2.2hdi automat mialem to samo i po czasie skonczylo sie to kompletnym rozwaleniem skrzyni biegow az olej poszedl na ulice masakra pozniej zrobili mi skrzynie od podstaw i szczerze ci powiem czasami to samo sie zdarzalo ale mniej nikt nie wiedzial co jest grane samochod juz jezdzi ponad 1.5 roku po naprawie skrzyni i czasami tak wali no coz .....

moj mechanior powiedzial ze u mnie bylo proste co sie stalo ktos juz reperowal moja skrzynie i zle ja poskaldal moze twoja tez bylo robiona i ktos jakas fuszere odstawil .. jedz na kompa sprawdzic skrzynie ale do bmw tam powinno cos wykazac pozdro
_________________

 
 
     
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-10, 16:46   

Masz rację zrobię test komputerowy ,zobaczymy co się urodzi.Dam znać.Dzięki
 
     
adict
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-10, 20:16   

według mnie na 99% dwumasowe koło, ono odpowiada za szarpanie podczas zmiany biegów
 
     
Ditu 
****Ditowóz****



Moje BMW: E39 530dA
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 418
Miejscowość: Wawa
Wysłany: 2009-10-11, 16:50   
   Imię: Artur


adict napisał/a:
według mnie na 99% dwumasowe koło, ono odpowiada za szarpanie podczas zmiany biegów

Jesteś pewien że w automacie jest 2mas :what: :mysli: :nie:
Oj raczej nie :bag:
 
 
     
adict
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 17:12   

ups wybacz nie spojrzałem ze automat. kiedyś słyszałem ze w podobnych przypadkach wymiana oleju w skrzyni pomagała
 
     
Ditu 
****Ditowóz****



Moje BMW: E39 530dA
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 418
Miejscowość: Wawa
Wysłany: 2009-10-11, 19:15   
   Imię: Artur


Spoko.A ile ma Buma najechane i jak zmieniać to w warsztacie
który wie jak to robić, bo inaczej to remont i jakieś 2500-4500 tyś pęka
Pozdrawiam i mam nadzieję że będzie OK :D ;) :tak:
 
 
     
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-12, 21:33   

Jestem umówiony jutro na test skrzyni,zobaczymy co wykaże.Rzeczywiście rozmawiałem wczoraj z Kolesiem,który w 530i-2006 rok miał identyczne objawy w serwisie rzucili cenę ok. 3.500 zł,znajomy mechanik od skrzyń automatycznych wymienił olej ,filtr i jak ręką odjął.Jutro zobaczymy.
 
     
Prezes 
BMW AutoKlub Polska



Moje BMW: E46 330d, E36 328Ci, 997 4S, 970 GTS
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 7274
Miejscowość: WPR
Wysłany: 2009-10-15, 12:49   
   Imię: Łukasz


albert, i jakie efekty??
_________________
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: Coupe'jka & Diesel & eFka & Czarna
Ex BMW: E30 320i, E34 520i, E38 740i, E39 530d, E34 525i, E39 540i, E60 530d, E30 320/5 Cabrio, E65 745i, E39 M5, F01 740i...

>> Fabryka Błysku - odnowa samochodów <<
 
     
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-15, 16:24   

Genaralnie lipa,gość wymienił olej z michą włącznie(plastykowa) koszt 500 zł, olej oraz wlał jakiś srodek,który ma oczyścić skrzynię(zaworki,itp),po tygodniu mam podjechać na komputer,twierdzi,że będzie jak to powiedział''uczył ją jeżdzić od początku''czyli polega to na zaprogramowaniu skrzyni.
Wkurza mnie to,że przełączenie z R na D daje efekt takiego szarpnięcia i jest to odczuwalne na tylnym moście lub zawieszeniu,jakby coś się urywało.Przejscie z 1 na 2 szarpnięcie i schodzenie z 3 na 2 to samo ,na innych biegach jest ok.Ręce opadają! Koszty zapłaciłem suma 970 zł i na razie nic,można rzec nawet gorzej.
 
     
Prezes 
BMW AutoKlub Polska



Moje BMW: E46 330d, E36 328Ci, 997 4S, 970 GTS
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 7274
Miejscowość: WPR
Wysłany: 2009-10-15, 17:37   
   Imię: Łukasz


albert napisał/a:
Wkurza mnie to,że przełączenie z R na D daje efekt takiego szarpnięcia i jest to odczuwalne na tylnym moście lub zawieszeniu,jakby coś się urywało.

Nie mam czegoś takiego w E60 :mysli: :uhh:
_________________
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: Coupe'jka & Diesel & eFka & Czarna
Ex BMW: E30 320i, E34 520i, E38 740i, E39 530d, E34 525i, E39 540i, E60 530d, E30 320/5 Cabrio, E65 745i, E39 M5, F01 740i...

>> Fabryka Błysku - odnowa samochodów <<
 
     
Marcin 
BMW AutoKlub Polska



Moje BMW: Yotota xDrive
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 1306
Miejscowość: Pruszków
Wysłany: 2009-10-15, 18:02   
   Imię: Marcin


Prezes napisał/a:
albert napisał/a:
Wkurza mnie to,że przełączenie z R na D daje efekt takiego szarpnięcia i jest to odczuwalne na tylnym moście lub zawieszeniu,jakby coś się urywało.

Nie mam czegoś takiego w E60 :mysli: :uhh:


Ja też nie mam takiego objawu u siebie. A podpinałeś pod kompa?? Może jakieś błędy się pojawiły w skrzyni i coś szwankuje
_________________
BMW AutoKlub Polska >> http://forum.bmwautoklub.pl <<
 
   
     
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-16, 10:33   

Komputer na daną chwilę nie wykrył żadnych uszkodzeń.
 
     
albert
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-26, 17:24   

Witam,jestem w lekkim szoku,gość jak pisałem wymienił olej w skrzyni i dziś byłem na nowym zaprogramowaniu skrzyni,nic nie dało(lekka poprawka) wyczyścił jaden z zaworów i jak ręką odjął,jest wszystko w porządku,skrzynia pracuje płynnie aż miło.
 
     
130rapid 
Naczelny Geriatryk



Moje BMW: E28 525eA (04.10.1983)
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1257
Miejscowość: Biezdrowo k. Wronek
Wysłany: 2009-10-26, 17:48   
   Imię: Radek


albert napisał/a:
...wyczyścił jeden z zaworów...


Kolejny dowód rzeczowy, że dożywotni olej we współczesnych automatach, to jeden wielki pic na wodę. :bag: Przy tradycyjnej regularnej wymianie ATF, minimum co 2 lata lub 60 tys. km, zaworek nie przytkałby się osadami.

Dobrze, że trafiłeś na magika. :tak: :jeee:
_________________
Prowadzenie samochodu jest jak język chiński - jednego i drugiego uczysz się całe życie.
Włącz myślenie (zarządco drogi)!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Rekrutacja do BAP

BMW AutoKlub Polska na Facebook'u - Lubisz to?? :)




Przeglądarka Opera statystyka
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 12