| Mapa Google | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj |


baner





Poprzedni temat «» Następny temat
[ E39] Wymiana wachaczy
Autor Wiadomość
Mikeey 


Moje BMW: e39 528i
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 32
Miejscowość: Łódź
Wysłany: 2010-03-26, 22:02   [ E39] Wymiana wachaczy
   Imię: Mike


Witam, czy ktos z fotumowiczow wymienial sam wachacze z przodu w e39? Mam na mysli kompletne czyli po 2 wachacze i po laczniku na strone. Znajomy mi mowil ze bez problemu da sie wymienic samemu, wie bo robil. U mnie bezproblemowo nie jest bo zadnego wachacza nie moge wyjac, odkrecilem je ale nie moge wyjac koncowkli, wybic, nic nie da sie z tym zrobic, czy ma ktos jakies pomysly, wd40 nic nie daje. Drugie pytanie jest takie, czy laczniki stabilizatora mozna bez problemu wymienic , bo slyszalem ze sa tam bardzo duze naprezenia i mozna sie uszkodzic
 
     
maniek_lublin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-28, 21:20   

do koncowek porzycz sobie sciagacz albo kup (nie jest taki drogi-napewno tanszy niz wymiana koncowek na warsztacie,a moze w przyszlosci przydac sie tez do zrobienia tylu... ) a z lacznikiem z tego co wiem to bywa roznie, czasem sa naprezenia a czasem nie (ogolnie to musisz uwazac) ;) pozdro
 
     
mazik1 


Moje BMW: E39
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 115
Miejscowość: sieradz
Wysłany: 2010-03-31, 20:27   
   Imię: mariusz


Witam. Szczerze mówiąc grzebałem trochę przy wahaczach i nie wiem do końc o których końcówkach piszesz. Czy od strony koła ? a jeśli chodzi o łącznik to chyba piszesz o łączniku stabilizatora. Jeśli tak to niedawno wymieniałem i musiałem rurką opartą o dolny wahacz delikatnie podeprzeć drążek stabilizatora aby podniósł się do góry i wtedy odkręcony łącznik wcześniej faktycznie naprężony spokojnie wychodzi. Przy montażu nowego robisz to samo.
 
     
Mikeey 


Moje BMW: e39 528i
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 32
Miejscowość: Łódź
Wysłany: 2010-04-02, 10:22   
   Imię: Mike


Dzieki za pomoc, wachacze juz wymienione, piszac koncowki chodzilo mi o te czesc wachacza ktora wchodzi w zwrotnice, byly tak mocno wpite ze ciezko bylo je wyjac. Ostatecznie sie udalo, z lacznikiem stabilizatora zrobilem tak, ze wzialem drugi lewarek i podnosilem zwrotnice az lacznik wyszedl bez problemu, sposob dobry ale trzeba uwazac i podnosic powoli. Urwal mi sie tez kolnierz tulejki tej ktora jest w zwrotnicyi w ktora wchodzi wachacz, ale znalazlem ja za grosze i wymienilem. Roznica jest spora, czesciej tez slysze teraz trabienie bo przez wszystkie wieksze dziurawe skrzyzowania, tory tramwajowe itd przetaczam sie 5 km/h ale nie wyobrazam sobie tego inaczej na 18" :)
_________________

 
     
sobis1 
*Początkujący*

Moje BMW: BMW e39 530d
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 3
Miejscowość: Świdnica
Wysłany: 2011-11-20, 19:02   
   Imię: Sebastian


Witam przeczytaj to http://mojeauto-sobis1.bl...a-wachaczy.html
  
 
     
AdamM 


Moje BMW: 540iA '02, 316i '96
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 539
Miejscowość: WZ
Wysłany: 2011-11-20, 20:43   
   Imię: Adam


Pragnę :) tylko zauważyć że w BMW nie ma wachaczy
 
     
sobis1 
*Początkujący*

Moje BMW: BMW e39 530d
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 3
Miejscowość: Świdnica
Wysłany: 2011-11-20, 21:02   
   Imię: Sebastian


Przepraszam ale tylko w linku jest"wachacz"i niemogę tego zmienić
_________________
http://mojeauto-sobis1.blogspot.com/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Rekrutacja do BAP

BMW AutoKlub Polska na Facebook'u - Lubisz to?? :)




Przeglądarka Opera statystyka
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12