[ E39] Wymiana wachaczy

Problemy z silnikami, skrzyniami, zawieszeniem, itp.

Moderatorzy: sysek, Marcin, siwy

[ E39] Wymiana wachaczy

Postautor: Mikeey » 2010-03-26, 22:02

Witam, czy ktos z fotumowiczow wymienial sam wachacze z przodu w e39? Mam na mysli kompletne czyli po 2 wachacze i po laczniku na strone. Znajomy mi mowil ze bez problemu da sie wymienic samemu, wie bo robil. U mnie bezproblemowo nie jest bo zadnego wachacza nie moge wyjac, odkrecilem je ale nie moge wyjac koncowkli, wybic, nic nie da sie z tym zrobic, czy ma ktos jakies pomysly, wd40 nic nie daje. Drugie pytanie jest takie, czy laczniki stabilizatora mozna bez problemu wymienic , bo slyszalem ze sa tam bardzo duze naprezenia i mozna sie uszkodzic
Mikeey
-#Ranga1
-#Ranga1
 
Posty: 32
Rejestracja: 2009-11-09, 14:23
Lokalizacja: Łódź

Postautor: maniek_lublin » 2010-03-28, 21:20

do koncowek porzycz sobie sciagacz albo kup (nie jest taki drogi-napewno tanszy niz wymiana koncowek na warsztacie,a moze w przyszlosci przydac sie tez do zrobienia tylu... ) a z lacznikiem z tego co wiem to bywa roznie, czasem sa naprezenia a czasem nie (ogolnie to musisz uwazac) ;) pozdro
maniek_lublin
 

Postautor: mazik1 » 2010-03-31, 20:27

Witam. Szczerze mówiąc grzebałem trochę przy wahaczach i nie wiem do końc o których końcówkach piszesz. Czy od strony koła ? a jeśli chodzi o łącznik to chyba piszesz o łączniku stabilizatora. Jeśli tak to niedawno wymieniałem i musiałem rurką opartą o dolny wahacz delikatnie podeprzeć drążek stabilizatora aby podniósł się do góry i wtedy odkręcony łącznik wcześniej faktycznie naprężony spokojnie wychodzi. Przy montażu nowego robisz to samo.
mazik1
-#Ranga2
-#Ranga2
 
Posty: 115
Rejestracja: 2009-12-07, 22:39
Lokalizacja: sieradz

Postautor: Mikeey » 2010-04-02, 10:22

Dzieki za pomoc, wachacze juz wymienione, piszac koncowki chodzilo mi o te czesc wachacza ktora wchodzi w zwrotnice, byly tak mocno wpite ze ciezko bylo je wyjac. Ostatecznie sie udalo, z lacznikiem stabilizatora zrobilem tak, ze wzialem drugi lewarek i podnosilem zwrotnice az lacznik wyszedl bez problemu, sposob dobry ale trzeba uwazac i podnosic powoli. Urwal mi sie tez kolnierz tulejki tej ktora jest w zwrotnicyi w ktora wchodzi wachacz, ale znalazlem ja za grosze i wymienilem. Roznica jest spora, czesciej tez slysze teraz trabienie bo przez wszystkie wieksze dziurawe skrzyzowania, tory tramwajowe itd przetaczam sie 5 km/h ale nie wyobrazam sobie tego inaczej na 18" :)
Mikeey
-#Ranga1
-#Ranga1
 
Posty: 32
Rejestracja: 2009-11-09, 14:23
Lokalizacja: Łódź

Postautor: sobis1 » 2011-11-20, 19:02

Ostatnio zmieniony 2011-11-20, 20:59 przez sobis1, łącznie zmieniany 1 raz
sobis1
-#BAP Członek honorowy
-#BAP Członek honorowy
 
Posty: 3
Rejestracja: 2011-11-20, 18:57
Lokalizacja: Świdnica

Postautor: AdamM » 2011-11-20, 20:43

Pragnę :) tylko zauważyć że w BMW nie ma wachaczy
AdamM
-#Norma4
-#Norma4
 
Posty: 544
Rejestracja: 2009-01-23, 22:53
Lokalizacja: WZ

Postautor: sobis1 » 2011-11-20, 21:02

Przepraszam ale tylko w linku jest"wachacz"i niemogę tego zmienić
sobis1
-#BAP Członek honorowy
-#BAP Członek honorowy
 
Posty: 3
Rejestracja: 2011-11-20, 18:57
Lokalizacja: Świdnica


Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron